Προγραμματισμένη συντήρηση
Η ομάδα Service της Panmarine αναλαμβάνει την προγραμματισμένη συντήρηση του εξοπλισμού, η οποία λαμβάνει χώρα στις εγκαταστάσεις του πελάτη και σύμφωνα πάντα με τις προδιαγραφές της GEA WESTFALIA. Στην προγραμματισμένη συντήρηση γίνεται αλλαγή παρεμβυσμάτων, ρουλεμάν και συντήρηση του άξονα και του μοτέρ, ώστε να διασφαλιστεί η ομαλή και ασφαλής λειτουργία του εξοπλισμού.
Annual Inspections
Η ομάδα του τμήματος σέρβις διοργανώνει επιθεωρήσεις επί του πλοίου προκειμένου να εξετάσει τη λειτουργικότητα και την απόδοση όλων των διαχωριστήρων της GEA Westfalia.
Αν κριθεί απαραίτητο πραγματοποιούν εν πλώ εργασίες συντήρησης και ελέγχου προσφέροντας τις ανάλογες συστάσεις στο πλήρωμα.
Εκκίνηση εξοπλισμού
Η εξειδικευμένη ομάδα της Panmarine αποτελούμενη από 7 μηχανικούς πεδίου (Service engineers) αναλαμβάνει την εκκίνηση του εξοπλισμού της GEA WESTFALIA στην εγκατάσταση του εκάστοτε πελάτη. Αρχικά διενεργείται έλεγχος της εγκατάστασης και των συνδέσεων και εν συνεχεία η εκκίνηση του εξοπλισμού (κύριου και περιφερειακού), ώστε να επιτευχθεί το επιθυμητό αποτέλεσμα στην ποιότητα του τελικού προϊόντος.
Δοκιμές εν πλω
Στα πλαίσια της ναυπήγησης νέων πλοίων, η ομάδα μας σε συνεργασία με το εκάστοτε ναυπηγείο, διενεργεί δοκιμαστική λειτουργία του εξοπλισμού στα υπό κατασκευή πλοία σε πραγματικές συνθήκες πλεύσης.
Έκτακτη συντήρηση
Η πολυετής εμπειρία των μηχανικών της Panmarine επιτρέπει την εύρεση και αντιμετώπιση των προβλημάτων που προκύπτουν. Διενεργούν αναβάθμιση ή και αντικατάσταση μερών του ηλεκτρολογικού πίνακα, αναβάθμιση λογισμικού και έλεγχο των αυτοματισμών όπου είναι απαραίτητο, ώστε να επιλυθεί το εκάστοτε πρόβλημα. Οι μηχανικοί μας ανταποκρίνονται στις ανάγκες του εκάστοτε πελάτη σε παγκόσμια εμβέλεια.